Naprawy silników
Wyszczególnienie wymienianych w toku napraw części zamiennych: paski klinowe i pomocnicze, uszczelki pod głowicą, uszczelki dekla zaworowego, rozrządy, pompy wody, miski olejowe, zawory popychacze, tłoki, pierścienie, śruby, świece żarowe, świece zapłonowe, wałki rozrządu, koła zębate i pasowe, interkulery, czujniki wałka rozrządu, czujniki masy powietrza, silniczki krokowe, czujniki wału korbowego, poddajemy regeneracji turbosprężarki, głowice, pompy oleju, EGR, wymieniamy całe silniki.
Systematycznie robione przeglądy i niezbędne naprawy spowodują dłuższą trwałość silnika, należy jednak obserwować oznaki jego wadliwej pracy: nierównomierne obroty, spadki mocy, dymienie z wydechu, ubytki oleju, ubytki płynu chłodzącego, zwiększone zużycie paliwa, wycieki, świecąca się czerwona kontrolka oleju, ślady oleju w płynie chłodzącym, przegrzewanie, trudny rozruch, gaśnięcie po uruchomieniu.
Typowym zjawiskiem z jakim mamy do czynienia na co dzień są awarie silnika spowodowane uszkodzeniami elementów rozrządu, które nie zostały wymienione według wymagań Audi. Zniszczeniu ulegają tłoki, zawory, głowica i są tak poważne, że naprawa jest wręcz nieopłacalna i lepiej wymienić silnik.
Jeśli przytrafią się Państwu takie defekty polecamy naszą pomoc, aby nie zaskoczyły Państwa większe koszty napraw i kłopoty z samochodem.